Opći podaci o projektu

Sažetak projekta

Osnovni cilj projekta “Rast NABLA SLAVONIJA brenda u Hrvatskoj” je unaprijediti online prisutnost tvrtke kroz optimizaciju digitalnog marketinga i razvoj web stranice. Projekt obuhvaća niz aktivnosti usmjerenih na poboljšanje vidljivosti na društvenim mrežama, stvaranje relevantnog sadržaja i edukaciju zaposlenika kako bi samostalno upravljali digitalnim kanalima.

Opis projekta

Kroz pružene usluge, projektni ciljevi su u potpunosti ostvareni. Aktivnosti su provedene prema planu, čime je postignuto značajno poboljšanje digitalne prisutnosti tvrtke. Konkretni rezultati uključuju otvaranje i optimizaciju profila na društvenim mrežama, kreiranje kvalitetnog sadržaja, izradu moderne i funkcionalne web stranice te edukaciju zaposlenika za korištenje digitalnih alata. Sve ove mjere omogućile su tvrtki NABLA SLAVONIJA d.o.o. da se efikasnije pozicionira na tržištu i poboljša komunikaciju s klijentima.

Kontakti za dodatne informacije:

Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije. Ni Europska unija ni Europska komisija ne mogu se smatrati odgovornima za njih.